Lюtique бальзам для губ "Десерт"

12:47

Привіт, дівчатка!  У цьому пості хочу розповісти вам про бальзам для губ "Десерт" від Lюtique.



Бальзами для губ я люблю, моя невеличка колекція налічує 10 штук і я радо поповнюю її за будь-якої можливості.
Черговою новинкою став бальзам для губ Lюtique. Він має чорну лаконічну упаковку з наліпкою. На ній бачимо фірму, призначення і назву. Все, більше ніякої інформації: ні дати виробництва, ні терміну придатності, ні складу.


Під кришечкою ховається акуратний стік коричневого кольору і випромінює аромат шоколаду із цитрусовою ноткою. 


Стік твердий,добре тримає форму, при контакті з губками тане і огортає їх ніжним шаром, солодкого на смак, бальзаму. Так-так, він справді солодкий, тому довго на моїх губах не затримується)). Але все ж добре захищає їх від вітру, не збирається у білу смужку на стику губ. Надає їм ледь помітного коричневого відтінку.


Бальзамчик мені сподобався, губки після нього зволожені, лущень немає, вони красиві, солодкі і готові до поцілунків.


Чи любите ви бальзами для губ?
Продукт був наданий для незалежного 
тестування компанією Lюtique

You Might Also Like

4 коментарі

  1. Ти так його смачно описала, що я тепер хочу обов'язково його спробувати!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, що читаєш!) Спробуй його обов'язково))

      Видалити
  2. Спасибо за отзыв! Осенью меня тянет на сладкие ароматы))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Немає за що!) Справді, восени вони найбільш популярні))

      Видалити