Leafy & Lovely Summer Meadow Hand Lotion

21:54

Привіт усім! В осінньо-зимовий період тема кремів, та й взагалі захисту, рук особливо актуальна! У цьому пості розповім вам про мою останню покупку - лосьйон для рук Summer Meadow від Leafy & Lovely.


В картонній коробочці м'ятного кольору знаходиться туба з лосьйоном. Сама вона з пластику. Шкода, я думала вона буде металева. 


На одній зі сторін упаковки є інформація щодо лосьйону.


Під чорною кришечкою, що відкручується, є дозатор у вигляді великого отвору.


Аромат у лосьйону, як для мене, дуже приємний. Це щось свіже, квітково-трав'янисте.  Залишається на руках, але не б'є в ніс. Консистенція водяниста і при розповсюдженні по шкірі перетворюється на водичку. 


Проте засіб добре зволожує шкіру рук. Саме зволожує, а не живить. Тому для відновлення сухої і обвітреної шкіри не підійде, лише для підримання рук у нормальному вигляді.

За свою ціну, ~ 18 грн, лосьйон можна спробувати. Мені він подобається, я із задоволенням ним користуюся. 

А якими кремами для рук ви користуєтеся? Що можете порадити?


You Might Also Like

2 коментарі

  1. Теж маю такий, якраз завтра вийде мій відгук про нього!)

    Дякую за чудовий подаруночок!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Буду чекати на нього! Мені цікава твоя думка!)

      Користуйся на здоров'я!

      Видалити