Dr. Sante Argan Hair Shampoo

18:01

Привіт! Сьогодні почну розповідати вам про лінійку догляду за волоссям від українського виробника - фірми Dr. Sante. Розповідати буду у тому ж порядку, що і користуюся, тому перший пост буде присвячений шампуню Argan Hair.


Шампунь дбайливо очищує волосся від забруднень і готує його до наступних відновлюючих і зміцнюючих процедур. Надає волоссю приємну легкість і здоровий вигляд.



Продукт поміщений у пластикову пляшечку коричневого кольору, об'ємом 250 мл. На наліпці спереду красуються гарні обіцянки та позначка про відсутність SLS, SLES та парабенів. 
Наліпка ззаду містить усю необхідну інформацію: розповідь про серію, знову таки гарні обіцянки, спосіб використання, склад, контакти виробника та інше.


Флакон має відкидну кришку, яку зручно відкривати-закривати мокрими руками у ванній кімнаті.


Шампунь "сонячного" кольору, має приємний аромат, схожий на горіховий з легкою солодкою ноткою. Запах не залишається на волоссі. Консистенція звичайна для продукту такого плану.


Як завжди, я промиваю волосся двічі. Вже після першого намилювання волосся стає гладким і ніжним. Під час другого разу шампунь утворює багато піни, яка добре очищує волосся і шкіру голови. Після використання цього продукту волосся довго залишається свіжим, розсипчастим і легким, проте дуже ніжним і гладким.

Шампунь Argan Hair від Dr. Sante вже став моїм улюбленцем, навіть у холодну пору року він живить моє волосся, робить його блискучим і дуже приємним на дотик! Я обов'язково куплю його знову.
А якими шампунями користуєтеся ви в осінньо-зимовий період?
Продукт надано для незалежного
тестування компанією Эльфа Україна

You Might Also Like

10 коментарі

  1. Круто! Наступним спробую його!
    А я зараз маю Dove інтенсивне зволоження або зміцнення, якось так :) Поки задоволена!

    ВідповістиВидалити
  2. Хороший шампунь, з цієї серії пробувала спрей для волосся. Також дуже хороший!)

    А мій улюблений шампунь також від компанії Ельфа - Salon для пошкодженого волосся. Зараз ним і користуюсь)

    Дуже гарні і фото, і відгук! Люблю твоє письмо)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я також задоволена спреєм!
      Шампунь спробую обов'язково, дякую)
      Дякую, Юлечко, мені дууже приємно!)

      Видалити
  3. Hello dear
    First time here on his blog, and face already loved everything here
    great post

    http://www.esmaltecia.com/

    ВідповістиВидалити
  4. Звучить чудово! Чекаю на відгуки на всю серію)

    ВідповістиВидалити
  5. Вот я и дождалась твой отзыв)) Я знала, шампунь не подведёт. У марки много отличной продукции. Теперь можна смело покупать)) Я сейчас Эльсев пользуюсь с аргенином, пока довольна.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Альона, мені дуже приємно!
      Буду мати Ельсев на увазі, дякую за підказку)

      Видалити