Sweet Snuggles Hand Lotion

17:43

Привіт! І знову хочу зачепити тему догляду за шкірою рук. Цього разу представлю вашій увазі надзвичайно милий лосьйон для рук Sweet Snugles.


Засіб знаходиться у невеличкому тюбику об'ємом 30 мл. Упакування прикрашене гарним зимовим дизайном. На тильній стороні подана основна інформація про засіб.


Під кришечкою, що відкручується ховається дозатор у вигляді великого отвору.


Лосьйон має дуже приємний, досить сильний аромат "ванільний кокос", який надовго залишається на руках. Консистенція водяниста і при розтиранні по шкірі зовсім перетворюється на водичку. 


Особливого зволоження від цього лосьйону я не отримую, ним доводиться користуватися кілька разів на день. Але я купувала його, щоб мати щось завжди у сумочці і, напевно, найбільшу роль зіграло його оформлення. Мені важко пройти повз чогось настільки милого у магазині:)
Ціна: 21,99 в мережі Watsons. (В комплекті до лосьйону також йде маленька пилочка для нігтів).
Спробувати чи ні - вирішуйте самі, виходячи з потреб вашої шкіри рук. І поділіться зі мною вашими улюбленцями для ручок.
Продукт придбаний за власні кошти.
Не на правах реклами

You Might Also Like

8 коментарі

  1. Не дуже люблю креми, які перетворюють на воду на руках. Але упаковочка дуже мила)))) Лише зарази неї і можна купити цей засіб)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені, навпаки, така консистенція більше подобається)
      Так, ще й ціна приємна!

      Видалити
  2. Even though it is watery and has to be applied several times it is still so cute! Very adorable packaging.

    ВідповістиВидалити
  3. Я бы попробовала, спасибо за подробности:)

    ВідповістиВидалити
  4. Ще один кремчик, в тебе нова obsession з'явилась?))

    Дизайн упакування і назва дуже мила!
    Дякую за відгук!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Юль, в мене пунктик на кремчики для рук) Моя колекція постійно збільшується!

      Будь ласка!

      Видалити