AlpStories Argan Ointment

16:24

Привіт! Думаю, усі вже чули про натуральну косметику з-під самих Альп - AlpStories. Я також читала і дивилася багато відгуків, а тепер і сама розповідаю про неї. Запрошую!


Інтенсивна живильна дії, що заснована на органічній аргановій олії та збагачена відтінком органічної ефірної олії лимону, сприяє регенерації та підтримці еластичності шкіри.

Арганова олія - унікальний продукт, що не має аналогів у всьому світі, застосовується при лікуванні шкірних захворювань та опіків, дозволяє зберегти молодість і красу шкіри і волосся.


Косметичний засіб поміщений у пластикову баночку об'ємом 50 мл. Має кришечку, що закручується з тонкого металу і захисну мембрану під нею, яка точно не дасть продукту втекти під час транспортування.



На упакуванні є позначки, що продукт не містить парабенів, мінеральних олій, штучних ароматизаторів, силіконів та штучних барвників. Також засіб не тестувався на тваринах, його упакування виготовлене з переробленої сировини і може бути перероблене знову.
Активні інгредієнти: олія солодкого мигдалю, арганова олія, бджолиний віск, канделільський віск, олія шкірки лимону.


Під кришечкою знаходимо густої консистенції продукт, який миттєво тане від дотику пальців. Аромат легкий, з кислинкою. На тілі після використання я його не відчуваю. Засіб чудово зволожує і живить усі сухі ділянки на тілі: губи, лікті, руки, кутикулу, ступні.
Спосіб використання: Нанесіть косметичний засіб з арганом на ділянки шкіри, які вважаєте за потрібні і ніжно масажуйте круговими рухами. Для досягнення найкращого результату, нанесіть косметичного засобу щедрою кількістю.


У якості бальзаму для губ використовувала кілька разів - приємно покриває губи тоненьким шаром,  добре розгладжує поверхню, прибирає лущення і робить їх м'якими. Також люблю використовувати його як живильний бальзам для рук на ніч під рукавички. Хоч у них не дуже зручно спати, але результат того вартий. Зранку шкіра неймовірно зволожена і ніжна. З ліктями та ж ситуація - робить їх як у немовлятка. Також цей засіб дуже любить моя кутикула. Після нього вона одразу стає доглянутою. Я задоволена результатом і не перестану хвалити цей засіб!

Чи знайомі ви з продуктами AlpStories? Зокрема, із цим?

Продукт надано для незалежного
тестування компанією AlpStories Україна

You Might Also Like

16 коментарі

  1. Обожнюю AlpStories!
    Цей засіб не пробувала, тож дякую за знайомство)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я також вже приєдналася до палких прихильників AlpStories)

      Будь ласка!

      Видалити
  2. А я ще не користувалась продуктами марки) хіба відгуки читаю))) дякую за огляд)

    ВідповістиВидалити
  3. Також цей засіб у фаворитах :)
    Не зовсім добре він мені зволожує губи, а от кутикулу чудово)

    ВідповістиВидалити
  4. цікавий засіб) щоправда, мені не подобається такий формат упаковки, але все ж треба спробувати.
    http://oleop.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Саме для цього засобу такий формат, напевно, найзручніший!
      Дякую за візит)

      Видалити
  5. І я хочу спробувати) маю лавандову мазь, дуже люблю арганову олійку, хочу і таку мазь випробувати!

    Відгук детальний, чудовий як і завжди!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені тепер навпаки лавандової хочеться) Як тільки уявлю цей її приємний аромат - одразу мрію спробувати)

      Видалити
  6. Аргановое масло для кожи просто находка, хорошее средство должно быть )

    ВідповістиВидалити
  7. Цікаво, цікаво :) Вже не вперше натрапляю на позитивні відгуки про дану марку, може то і собі варто спробувати :) хм.....
    дякую за гарний відгук :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я також бачила тільки позитивні відгуки і сама дуже задоволена якістю продуктів, які у мене є)
      Будь ласка!

      Видалити
  8. В мене є такий засіб, але з лавандою, обожнюю його! Просто не уявляю, як можна було користатися чимось іншим, коли у світі було ЦЕ. Я взагалі люблю цей бренд, а такі засоби в них - просто унікальні. На літо - найкраще, що тільки може бути. Та й взимку також.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна, засоби дивовижні) Мазь - для мене помічник на усі випадки)

      Видалити