KosMystik Plaisir Initiatique Makeup Remover

20:17

Рада знову вітати вас на моєму блозі! Наступним продуктом, враженнями від використання якого я спішу з вами поділитися, буде засіб для зняття макіяжу Plaisir Initiatique від KosMystik. Запрошую!


Делікатно видаляє макіяж і інші забруднення. Ідеально підходить для ранкового і вечірнього очищення, перед використанням зволожуючої гами засобів «KosMystik».

Засіб для зняття макіяжу поміщений у зручну тубу з мякого пластику. Спереду і ззаду є детальна інформація про вміст.


Збагачений мінералами і мікроелементами Мертвого моря, активізує мікроциркуляцію клітин, мінералізує шкіру, містить масло солодкого мигдалю і солі Мертвого моря, оригінальна формула засобу спеціально розроблена для ретельного очищення, зміцнення клітин шкіри і насичення її вітамінами, робить шкіру м'якою, зволоженою, сяючою і шовковистою.

Упакування оснащене практичною відкидною кришкою. Її зручно відкривати-закривати мокрими руками під час вмивання.


Засіб має приємну мусову, повітряну консистенцію. Зовсім нежирну. Легко розподіляється по шкірі. З макіяжем справляється відмінно. Навіть туш знімає без залишків чи розводів. Це величезний плюс! А його запах – ще один плюс, особисто для мене. Він мені дуже подобається: легкий, ненавязливий і ніжний, квітковий.


Знімати макіяж таким продуктом – саме задоволення! Він абсолютно не щипає очі, не подразнює їх і шкіру. Видаляє весь-весь макіяж і робить обличчя мяким і ніжним.  Не утворює жирної плівки чи іншого дискомфорту. Зараз я закинула усі свої змивки для макіяжу – користуюся тільки цією. І вам раджу спробувати.

А які засоби для зняття макіяжу обираєте ви?

Продукт надано для незалежного
тестування компанією Kosmystik

















You Might Also Like

12 коментарі

  1. Какое отличное нежное средство! Я бы с удовольствием попробовала, как раз моё подходит к концу :) Я люблю демакияж от Piel Cosmetics =)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І я Piel люблю) Користувалася їхнім демакіяжем 4-в-1)

      Дякую за коментар)

      Видалити
  2. У меня есть этот продукт, действительно удаляет макияж отлично )

    ВідповістиВидалити
  3. с макияжем справлялся отлично, но глаза раздражал жестоко, умываться им не получилось - эффекта умывания не было(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мої очі зовсім не подразнює і я ніколи не нарікала на їх чутливість.
      Ніхто і не заявляв про ефект вмивання - це ж засіб для зняття макіяжу)

      Видалити
  4. Треба спробувати колись! Зараз я поступово відходжу від міцелярної води на корись саме вмивалок різного типу. Ця теж цікавенька.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як вмивалка - точно не підійде. Лише як засіб для зняття макіяжу)

      Дякую за коментар!

      Видалити
  5. Також люблю вмивки більше, демакіяж в мене лише для очей.
    Вартий уваги продукт, зацікавила консистенція і аромат також)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я ці два засоби зовсім не співставляю) Так-так, він дійсно вартий уваги і дуже дієвий!

      Видалити
  6. Я його дуже обожнюю, цей демакіяж. Навіть використовувала у якості умивалки :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене трохи мало очищення, тому я поверх ще проходжуся звичайною вмивалкою)

      Видалити