Dr. Sante Keratin Shampoo

23:33

Усім привіт! Сьогодні черговий раз хочу підняти тему догляду за волоссям. Влітку через сухе повітря, активне сонце та високу температуру волосся стає більш сухим і ламким а також швидше забруднюється, тому на цей період варто обирати зволожуючі і живильні шампуні і маски. Далі мова піде про відносну новинку бренду Dr. Sante - шампунь Keratin.


М'яка основа шампуню забезпечує лагідний догляд, не пошкоджуючи структуру волосся. Надає волоссю об'єм і блиск, легкість і еластичність.


В основі цієї лінійки - спеціальний Pro-Keratin Complex з кератину, агрініну і колагену, націлений на відновлення волосся по всій довжині. Кератин - основний будівельний компонент волосся, вбудовуючись в пошкоджені ділянки, відновлює структуру волосся зсередини, повертає еластичність, блиск і гладкість.


Шампунь знаходиться у стандартному для бренду флаконі, об'ємом 250 мл. Має зручну відкидну кришку, яку легко відкривати-закривати мокрими руками. Упакування з міцного пластику, який точно не розіб'ється, якщо висковзне з рук.


Мені надзвичайно подобається аромат усієї лінійки. Дуже свіжий і ненав'язливий. Залишається на волоссі надовго. Якщо я ходжу з розпущеним волоссям, то дуже скоро звикаю і перестаю його відчувати, але якщо з хвостиком чи пучком - то щойно я розпущу волосся запах знову огортає мене.


Шампунь націлений на зволоження і відновлення волосся, рекомендований для тьмяного та ламкого волосся. Хоч, на щастя, своє волосся я таким назвати не можу, мені дуже подобається результат. Навіть від одного шампуню, без маски чи ополіскувача.


Ще під час миття відчувається як розгладжується волосся. Воно ніби тече одним струменем з водою і стає надзвичайно ніжним. І після висихання волосся не втрачає своє шовковистості, на вигляд  - дуже блискуче і пружне. Я користуюся шампунем у парі з маскою та бальзамом-ополіскувачем. І, як завжди, в останньому пості про цю лінійку буде фото волосся після використання усіх засобів. Дізнатися про шампунь більше можна тут. Я впевнена, що повторю цю серію через кілька місяців, але вже у великому об'ємі.

А чим ви зараз користуєтеся для свого волосся? Вже встигли спробувати цю лінійку?

Продукт надано для незалежного
тестування компанією Эльфа Україна

You Might Also Like

10 коментарі

  1. Також тестую цей шампунь :) Схожі відчуття, але ще не впевнена на всі 100 :)
    Дякую за відгук! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за обзор! Тоже использую этот шампунь. Пока пробовала его несколько раз но результат мне понравился. С удовольствием пользуюсь всей линейкой.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Будь ласка! Буде цікаво почитати огляд) Я теж дуже задоволена усіма засобами)

      Видалити
  3. Этот шампунь многие хвалят. Приятно, что есть достойные бюджетные средства

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бо він дійсно дуже класний! Так, я останнім часом все більшу перевагу надаю бюджетному догляду за волоссям)

      Видалити
  4. Вікторія, якщо чесно то я в захваті від опису. От настільки мені сподобався відгук що неодмінно спробую шампунь. Дякую дуже!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катю! Дуже хотілося б почитати твої враження)

      Будь ласка)

      Видалити
  5. Когда-то пробовала Dr. Sante - неплохие шампуни в своем ценовом сегменте.
    С удовольствием подписываюсь на ваш блог и приглашаю - http://sunnyeri.blogspot.com
    https://www.instagram.com/sunnyeri/

    ВідповістиВидалити