My Top-5. Lip Balms

00:11

Привіт! Як ви можете знати, я дуже люблю бальзами для губ. В мене постійно є з десяток бальзамів, якими я час від часу користуюся. Але сьогодні я вирішила показати вам п'ять своїх улюблених . Детально розповім про кожен, як я їх використовую і за що люблю. Якщо вам цікаво - продовжуйте читати!


1. Smith's Minted Rose Lip Balm



Моїм найбільшим фаворитом серед усіх інших бальзамів є Smith's Minted Rose. Він попався мені у коробочці TrendyBox за лютий, про яку я писала тут. З того часу як я вперше ним скористалася - зрозуміла, що це найкращий бальзам для губ серед тих, які в мене були. 


В нього приємна гелева консистенція, справді м'ятно-трояндовий аромат. Він легко лягає на губи, не створює плівки чи відчуття чогось жирного. Відмінно пом'якшує і зволожує ніжну шкіру. Злегка холодить і пощипує губи. Непогано відновлює губи після стійких матових помад.


Для того, щоб підготувати губи до подальшого використання помади наношу його досить щільним шаром на губи ще до початку макіяжу. За той час, поки я зроблю всі б'юті маніпуляції він встигає виконати свою функцію. І тоді я стираю залишки серветкою і зі спокійною душею наношу помаду чи олівець на губи. В іншому випадку я наношу бальзам дуже тонким шаром безпосередньо перед помадою. Він ніяк не впливає на стійкість помади, але все ж добре доглядає за губами. Детальний відгук тут.

2. Clarins Daily Energizer Lovely Lip Balm


Цей бальзамчик попався мені в коробочці на презентації бренду у Львові. Ще коли ми усі разом роздивлялися вміст коробочки, я відмітила для себе класний персиковий запах. Поки бальзам стояв вдома ще невідфотографований я навіть кілька разів просто брала його і нюхала, настільки мені аромат припав до душі.


Засіб поміщений в позитивне і яскраве картонне упакування. Сам стік персикового кольору, але після нанесення на губи бальзам проявляється рожевим. Він ніби то має робити яскравішим природній пігмент губ, але і на руці він теж проявляється.


Користуватися ним суцільне задоволення. Він легко ковзає по губах, не лягає надто товстим шаром і досить довго тримається. Використовую його переважно самостійно. Він дає гарний рожевий відтінок. Першу годину тримається глянець, а потім вже тільки тінт.

3. MOA The Green Balm


Зелений бальзам з'явився у мене вже більше, ніж півроку тому і з того часу я використовую його на будь-які негаразди на шкірі. Він покликаний затягувати ранки, позбавляти від нежитю і навіть болю і горлі. Я тестувала його у різних умовах і для різних цілей і він жодного разу мене не підвів. 


MOA дуже подобається мені саме у якості бальзаму для губ. Він чудово відновлює потріскані після морозу губи, покусані. Так-так, я часто цим грішу. Навіть коли губи перетворюються на Сахару під час хвороби, йому теж складе великих труднощів привести їх у нормальний вигляд.


Для вбитих негодою губ наношу МОА на ніч досить товстим шаром і лягаю спати. Зранку губки дуже зволожені і гарно виглядають. А взимку використовувала бальзам перед виходом на вулицю. Він чудово захищає від холоду і не дає губам тріскати. Відгук тут.

4. Rilastil Lip Balm


Цей бальзам мені дістався в подарунок. Rilastil - італійська аптечна марка, яку в нас майже не дістати. А дуже шкода, бо засоби в них дійсно варті уваги. Бальзам покликаний живити і захищати шкіру губ і добре справляється зі своїми функціями.


В стандартному упакуванні для такого типу засобів ховається прозорий стік з дуже приємним ароматом. Пахне бальзам як ванільне печиво. Робить на поверхні губ досить товстий бар'єр, добре зволожує і, найголовніше, не викликає ніякого дискомфорту.


Користуюся ним на щоденній основі і часто ношу з собою в сумочці. Він в мене така собі робоча конячка, яка може виручити в будь-який момент. Пам'ятаю, як колись в мене пересохли губи від високої температури, а бальзам їх зробив нормальними буквально за півгодинки без використання скрабів і інших штучок.

5. By Gvantsa Chocolate Lip Balm


І ось п'ятий, але не найменш улюблений, натуральний бальзам для губ. Він дістався мені ще минулого року на презентації коробочки Преображариум Львів. І з того часу я користуюся ним дуже і дуже часто. Переважно вдома, бо упакування не дуже дозволяє користуватися ним брудними руками на вулиці.



Склад і аромат в цього бальзамчику - мрія. В складі корисні олійки, какао і навіть натуральний мед. А пахне він як свіженька плиточка шоколаду. Не має глянцю і це мене тішить. Бо ним можуть користуватися навіть чоловіки і "не палитися", що щось є на губах)) Бальзамчик не зробить дива з губами, але для щоденного використання - саме те, що треба! Детальний відгук тут.

А який у вас улюблений бальзам для губ? Можете порадити якийсь класний?

You Might Also Like

16 коментарі

  1. Закохана у прямому сенсі у бальзамчик від Гванцочки! Що мрія - то мрія, мені аж тут запах уявляється))) Щодо Clarins, теж дуже подобається цей стік. Гарне оформлення упаковочки і ефект <3
    Я користуюсь бальзамом від Carmex - лікує тріщинки, гарно зволожує, та і взагалі, найнай засіб! Перепробувала багато, але поки цей в топ-улюбленцях!
    Дякую за гарний пост, Вікусю!
    xox N.
    www.mielandmint.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Надійко!

      В мене до Carmex ніяк руки не доходять. Все не можу закінчити свої запаси, але вже давно на нього поглядаю)

      Видалити
  2. Зі всіх пробувала від Clarins, але зацікавилась кожним, тому наступні на покупку в мене Moa і by Gvantsa.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за візит! Впевнена, бальзамчики тебе не розчарують)

      Видалити
  3. в мене якось нема аж надто улюблених. є ті, які я більше ніколи не куплю)) а тут все таке спокусливе

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Розумію, теж маю кілька таких, які не куплю у жодному випадку)

      Видалити
  4. So nice selection, Clarinsk looks very pretty, I love Nuxe Miel R. Balm and Carmex is one of my favourite. Kisses*

    http://www.sugarloveblog.com/

    ВідповістиВидалити
  5. Обожаю бальзамы для губ - это то что всегда у меня по рукой!
    Не знала о таких брендах, спасибо за обзор!
    http://katrinlovefashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж дуже люблю бальзамчики!

      Будь ласка, рада, що познайомила Вас з новими засобами)

      Видалити
  6. ни один не пробовала, но все очень интересные и красивые!

    ВідповістиВидалити
  7. Я тоже ни одним из этих бальзамов не пользовалась (даже не слышала до этого), но по описанию все очень достойные)) особенно упаковка последнего понравилась:)

    ВідповістиВидалити
  8. На жаль збігу немає, але тим краще, я знаю які ще мені треба спробувати ). Люблю бальзамчики ). Дякую за корисний та цікавий відгук!

    ВідповістиВидалити