Dobre Mylo Рослинний шампунь "Банановий"

23:25

Привіт! Думаю, ви вже знаєте, що я по-особливому ставлюся до волосся і догляду за ним. Стараюся підбирати оптимальні засоби для нього і повністю змінювати догляд раз на 3-4 місяці. Сьогодні розповім вам про свій недавній експеримент - використання натурального твердого шампуню. Запрошую!


Усуває посічені кінчики, насичує вітамінам А, В, С, Е містить калій та вуглеводи. Підходить в першу чергу для сухого ослаблого волосся.

Досить великий брусочок у цілих 100 грамів був запакований у класний дизайнерський папір і перев'язаний джутовою ниткою. Під бантиком також розмістився ярличок із назвою засобу і його призначенням.


Склад у шампуню просто божественний, переконайтеся самі: олія кокосу рафінована, олія насіння соняшника холодного віджиму, олія насіння білої гірчиці власного виробництва, олія насіння сафлору власного виробництва, олія насіння рижія власного виробництва, 3% олія насіння коноплі власного виробництва, пюре свіжого банана, молоко коро’яче натуральне свіже домашнє, натуральний бджолиний мед «Різнотрав’я», мускатний горіх, лимонна кислота, натуральний шовк.


Непримітний ззовні шматочок майже немає запаху. Чудово піниться і не розкисає у мильничці. Вимиває волосся аж до скрипу, але не пересушує. Хоча виробник радить після використання твердого шампунь також скористатися натуральним кондиціонером для волосся.


Своє волосся я промиваю двічі через те, що воно довге і досить сильно жирниться біля коренів. Я розмилюю брусочок у руках і тоді самою піною промиваю волосся. Таким чином не доводиться терти волосся великим шматком і використовується шампунь економніше. Після змивання водою волосся відчувається дуже чистим і скрипучим. Але я під час кожного миття користуюся маскою, тому ніяк негативних вражень в мене від шампуню немає. Після висихання волосся досить об'ємне і залишається таким навіть на другий день. Жирниться не скоріше, ніж після миття звичайним шампунем. Тому я дуже задоволена результатом і точно можу рекомендувати цей засіб вам. Почитати більше і купити його можна тут.

А ви користуєтеся твердими шампунями? Пробували цей? Знайомі з маркою Dobre Mylo?

Продукт надано для незалежного
тестування компанією Dobre Mylo

You Might Also Like

4 коментарі

  1. У мене був досить неприємний випадок с твердим шампунем. Але ця марка мені дуже подобається.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже шкода( А мені вони добре підходять, це вже другий подібний засіб в мене)

      Видалити
  2. мені подобається такий формат шампуню! основне, щоб склад був добрим і пінився нормально. колись пробувала від Лаш

    ВідповістиВидалити