O'Herbal Micellar Solution For Oily Skin With Hop Extract

19:55

Все більше і більше компаній випускають на ринок свої міцелярні води. А все тому, що ці інноваційні очищуючі засоби вже давно довели свою ефективність. Унікальні компоненти, які містяться у складі такої води  - міцели - чудово розчиняють косметику і інші забруднення на шкірі і в порах. Сьогодні вашій увазі я пропоную міцелярну воду  з сегменту middle-lux, O'Herbal Micellar Solution для жирної шкіри з екстрактом хмелю. Під катом , як завжди, більше і цікавіше!


Засіб чудово очищає шкіру, також забезпечує їй чудовий зволожувально-живильний догляд. Збагачений чудодійним екстрактом хмелю


Міцелярка поміщена у зручну пузату пляшечку, об'ємом цілих 500 мл. На круговій етикетці є багато інформації про воду: склад, опис, спосіб застосування і т.д. Дуже радує те, що у складі не містяться алкоголь, мило, віддушки і барвники.


Екстракт хмелю, який є у складі засобу прекрасно підліковує шкіру, знімає запалення і почервоніння, регулює водно-ліпідний баланс. Також він активно бореться з першими ознаками старіння і іншими недосконалостями шкірного покриву. Хміль покращує мікроциркуляцію крові, запускає природні регенеративні процеси.


Дозатор у вигляді невеличкого отвору прикритий відкидною кришкою. Не плюється, а кількість водички можна регулювати, натискаючи на боки упакування. Міцелярка має приємний, не сильно виражений аромат, який не залишається на шкірі після використання. Кольору також не має.


І знову для наглядності пропоную подивитися на результат. Тут в мене рум'яна, бронзер, туш, помада, блиск для губ і підводка. Як бачимо, туш, рум'яна, блиск і помада змилися повністю, а підводка і бронзер залишися в мінімальній кількості. Це при тому, що я зовсім не терла руку, а лише провела ватним диском. Зазвичай, на обличчя я наношу менше бронзера, тому він повністю змиваєтся. А з підводкою доводиться повозитися, але щоб остаточно її прибрати, я використовую вмивалку, вона то і допомагає мені цілком дозняти макіяж. Але це вже зовсім інша історія)
Загалом, міцелярка мені сподобалася, вона добре справляється зі своїм прямим обов'язком, але я поки не впевнена, що буду її повторювати. Прочитати більше про неї можна тут.

А ви знайомі з брендом O'Herbal? Пробували цю міцелярку чи щось інше?

Продукт надано для незалежного
тестування компанією Эльфа Україна

You Might Also Like

12 коментарі

  1. Такой мицелляркой я ещё не пользовалась. Судя по фоткам, хороший продукт)
    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це новинка на нашому ринку, її можна купити онлайні, але дуже раджу спробувати)

      Видалити
  2. Не пробовала такой мицеллярки. Я так понимаю это ещё одно средство от Эльфы.)) Мне кажется с мицеллярками надо экспериментировать.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, це Ельфа) І я люблю пробувати нові, ще кілька маю для майбутніх постів))

      Видалити
  3. я недавно натрапила на цю компанію.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене вона теж стала недавнім відкриттям, але дуже хорошим!)

      Видалити
  4. В них є міцелярка, це дуже добре! Спробую обов'язково. Гарний відгук та фото, дякую!

    ВідповістиВидалити
  5. приятные водички, я немного другую у эльфы пробовала

    ВідповістиВидалити
  6. Я бачила таку, але поки що не виникає бажання її затестити. Зелена Аптека мене більш ніж влаштовує.
    А ця як у порівнянні з Зеленою Аптекою?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зелена Аптека майже в 4 рази бюджетніша і особисто для мене підходить краще)

      Видалити