AlpStories Rosemary Bath Salt

23:30

У Львові з кожним днем стає все холодніше і холодніше, все що мене рятує від низької температури - теплий душ або ванна. Звичайно, в більшості випадків я надаю перевагу ванні. Для мене прийняття ванни - це свого роду б'юті-ритуал, який я постійно доповнюю масочками для обличчя і волосся, піною і, обов'язково, сіллю. Сьогодні і поговоримо про одну деталь мого ідеального б'юті- пазлу - сіль для ванни Розмарин від AlpStories!


Натуральна мінеральна морська сіль, з органічними домішками розмарину та евкаліпта, зробить вашу шкіру свіжою, оновленою, та залишить на ній чудовий аромат.


Кругленька пузата баночка з міцного пластику ховає в собі цілих 400 г солі. Вистачає такого об'єму на досить довгий час, на місяць-півтора так точно.


Хоч я і не запеклий прихильник всього натурального, серед моєї косметики проскакують і засоби з хімозними складниками, але мене дуже втішає, що в складі усіх продуктів AlpStories відсутні парабени, штучні фарбники, мінеральні олії, синтетичні ароматизатори і силікони. Окремим плюсом в карму виробникам є ще й те, що засоби не тестуються на тваринах і є веганськими.


Морська сіль чудово очищує шкіру і пом'якшує її. До того ж вона збагачена органічним листям розмарину. А, як відомо, розмарин заряджає енергією, пробуджує і покращує циркуляцію крові. Сіль виготовлена щонайменше з 95% натуральних інгредієнтів під самими Альпами!


Класний синьо-фіолетовий колір добряче піднямає настрій і постійно чіпляє око. Не можу просто пройти в ванній попри цю сіль і не помилуватися нею. Аромат, як завжди у AlpStories, дуже натуральний. Пахне свіженьким розмарином. В баночці яскравий і насичений. А під час використання стає слабшим, але пахне на всю ванну. Добре розслабляє і створює ефект аромотерапії. Я цілком і повністю задоволена всіма солями, які встигла спробувати у AlpStories, і цією в тому числі.  Якщо ви любитель поніжитися у ванні з ароматною сількою, то раджу звернути увагу на солі AlpStories, ви теж залишитеся від них у захваті! Купити їх можна тут.

А ви любите полежати у ванні з сіллю? Знайомі з солями AlpStories?

Продукт надано для незалежного
тестування компанією AlpStories Україна

You Might Also Like

12 коментарі

  1. Представляю, какой аромат:) А я соль для ванны сама делаю: смешиваю морскую соль с эфирными маслами по желанию. Правду говоришь, что принятие ванны - это не столько мытье, сколько релакс-процедура:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аромат божественний! Я ще не пробувала самі мішати солі, але дуже хочу)

      Видалити
  2. люблю соль марки, очень чистая и ароматная, у меня эта баночка уже закончилась(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене теж вже залишилося на одне застосування, але я вже давненько нею користуюся)

      Видалити
  3. Это была чудесная соль, очень мне понравилась! Спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
  4. Так приємно і затишно все написано)) Я хоч і не палкий шанувальник ван (більше якось душ полюбляю), але до цієї солі придивлюсь, може на подарунок комусь придбаю. Дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, це так мило, спасибі велике! Я холодну пору року тільки ваннами і рятуюся, а так то теж переважно в дУші) На подарунок ця сіль - те, що треба)

      Видалити
  5. які цікава сіль. крупна така.
    я також люблю ванну з сіллю чи пінкою.
    дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, вона дуже класна) І я пінку люблю - справжній дівчачий рай)

      Видалити
  6. Мне соль этой марки очень понравилась. Аромат бесподобный. Но вот сухие цветочки плавающие вокруг немного смущали. У меня ромашка была, а она на мелки крупинки рассыпалась.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я, до речі, теж трохи не рада квіточкам в ванні, але не витягати ж їх) В мене теж була ромашка - там найбільші як раз суцвіття і найбільше розпадаються)

      Видалити