Kara Cosmetics Mint and Choco Face Mask + Coffee Face Scrub

00:13

Думаю, для вас не в новинку, що я люблю масочки. Кілька місяців тому мій арсенал поповнився ще одним чудовим представником ручної роботи від Kara Cosmetics і після тривалого і повноцінного тестування я спішу розповісти вам про масочку і поділитися своїми враженнями. Також у вигляді невеличкого бонусу в мене є кавовий скрабик для обличчя - але про все по порядку під катом!


Mint And Choco - матуюча і вирівнююча тон маска для справжніх ласунів


Масочка в нереально великому упакуванні - цілих 135 мл. Баночка щільно закривається, можна не переживати, що вміст кудись втече, тим більше, що маска досить густа. Термін придатності маски 30 днів, за умови зберігання в холодильнику.


Засіб повністю без синтетичних консервантів, емульгаторів та продуктів нафтопереробки. В основі маски - каолін (глина) - очищує пори, порошок какао допоможе вирівняти тон і зробити шкіру більш матовою. Касторове і какао масла живлять шкіру, а відвар льону та гель алоє пом'якшують і зволожують її. Відвар і олія м'яти додають шкірі тонусу, а масочці - приємного аромату.


Виглядає маска дійсно як розтоплений молочний шоколад, так і хочеться взяти ложку і посмакувати її. Добре, хоч запах не шоколадний, а то я б точно не втрималася)


Досить густа за консистенцією маска без проблем наноситься на шкіру. Я роблю це вологим синтетичним пензликом. В мене вона висихає досить швидко, поки я нанесу маску на все обличчя, якась частина вже стає повністю сухою. Тримаю до того часу, поки не з'являється стягнутість і біжу змивати прохолодною водою. Після використання шкіра дійсно стає матовою і дуже приємною на дотик. За кілька використань вже можна помітити легкий ефект вирівнювання тону, що не може не радувати. Масочка чудова, дуже рекомендую її спробувати!


Невеличким бонусом, який дістався мені у парі з маскою був кавовий скраб-маска для обличчя. В своєму догляді за лицем я надаю перевагу натуральним відлущуючим засобам. Частіше за все сама мішаю заварну каву з якоюсь олійкою. Тому побачити в посилочці ще й такий міні-формат улюбленого засобу було дуже радісно!


Як і попередня маска - ця не містить жодних шкідливих речовин. В її складі - глина, змелена кава, порошок какао, мед, кокосове і какао масла та ефірні олійки. Завдяки такому насиченому різними корисностями складу - маска досить жирненька. Після змивання на обличчі залишається трохи олійок, які чудово живлять шкіру і не викликають дискомфорту.


Відлущує маска чудово! Я любитель потерти щічки і взагалі все обличчя, щоб зняти всі змертвілі клітини шкіри і зробити невеликий масажик. Вона якось делікатно і в той же час добре прибирає всякі сухості на шкірі і відмерлі частинки епідермісу, робить шкіру гладкою і наполірованою. Тому і цю маску можу без сумнівів радити вам. Звичайно, вона не підійде тим, у кого є алергія на мед. Купити обидві маски можна тут.

А ви часто користуєтеся масками? Любите їх?

Продукт надано для незалежного
тестування компанією Kara Cosmetics

You Might Also Like

6 коментарі

  1. Ой як смачно виглядає масочка, наче нутелка )). Дуже зацікавила! Дякую за чудовий відгук та фото!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, дійсно як Нутела)) І тобі дуже дякую, Катрусю!

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Погоджуюся) Кожного разу стримувала себе, щоб не з'їсти ложечку))

      Видалити
  3. Дуже цікавий огляд, дякую!
    Я дуже люблю какао для обличчя, от реально штука класнюща. Проте останнім часом шаманити щось самостійно немає ніякісенького бажання і часу. Так що така масочка буде мені в нагоді. Єдине питання: окрім інстаграму їх більше ніде нема? (бо я не маю аккаунта в існтаграмі і не планую заводити).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, на жаль, крім інстаграму їх ніде немає. Та і зараз бачу, що в інстаграмі сторінка неактивна((

      Видалити