Kara Cosmetics Mint and Choco Face Mask + Coffee Face Scrub

00:13

Думаю, для вас не в новинку, що я люблю масочки. Кілька місяців тому мій арсенал поповнився ще одним чудовим представником ручної роботи від Kara Cosmetics і після тривалого і повноцінного тестування я спішу розповісти вам про масочку і поділитися своїми враженнями. Також у вигляді невеличкого бонусу в мене є кавовий скрабик для обличчя - але про все по порядку під катом!


Mint And Choco - матуюча і вирівнююча тон маска для справжніх ласунів


Масочка в нереально великому упакуванні - цілих 135 мл. Баночка щільно закривається, можна не переживати, що вміст кудись втече, тим більше, що маска досить густа. Термін придатності маски 30 днів, за умови зберігання в холодильнику.


Засіб повністю без синтетичних консервантів, емульгаторів та продуктів нафтопереробки. В основі маски - каолін (глина) - очищує пори, порошок какао допоможе вирівняти тон і зробити шкіру більш матовою. Касторове і какао масла живлять шкіру, а відвар льону та гель алоє пом'якшують і зволожують її. Відвар і олія м'яти додають шкірі тонусу, а масочці - приємного аромату.


Виглядає маска дійсно як розтоплений молочний шоколад, так і хочеться взяти ложку і посмакувати її. Добре, хоч запах не шоколадний, а то я б точно не втрималася)


Досить густа за консистенцією маска без проблем наноситься на шкіру. Я роблю це вологим синтетичним пензликом. В мене вона висихає досить швидко, поки я нанесу маску на все обличчя, якась частина вже стає повністю сухою. Тримаю до того часу, поки не з'являється стягнутість і біжу змивати прохолодною водою. Після використання шкіра дійсно стає матовою і дуже приємною на дотик. За кілька використань вже можна помітити легкий ефект вирівнювання тону, що не може не радувати. Масочка чудова, дуже рекомендую її спробувати!


Невеличким бонусом, який дістався мені у парі з маскою був кавовий скраб-маска для обличчя. В своєму догляді за лицем я надаю перевагу натуральним відлущуючим засобам. Частіше за все сама мішаю заварну каву з якоюсь олійкою. Тому побачити в посилочці ще й такий міні-формат улюбленого засобу було дуже радісно!


Як і попередня маска - ця не містить жодних шкідливих речовин. В її складі - глина, змелена кава, порошок какао, мед, кокосове і какао масла та ефірні олійки. Завдяки такому насиченому різними корисностями складу - маска досить жирненька. Після змивання на обличчі залишається трохи олійок, які чудово живлять шкіру і не викликають дискомфорту.


Відлущує маска чудово! Я любитель потерти щічки і взагалі все обличчя, щоб зняти всі змертвілі клітини шкіри і зробити невеликий масажик. Вона якось делікатно і в той же час добре прибирає всякі сухості на шкірі і відмерлі частинки епідермісу, робить шкіру гладкою і наполірованою. Тому і цю маску можу без сумнівів радити вам. Звичайно, вона не підійде тим, у кого є алергія на мед. Купити обидві маски можна тут.

А ви часто користуєтеся масками? Любите їх?

Продукт надано для незалежного
тестування компанією Kara Cosmetics

You Might Also Like

6 коментарі

  1. Ой як смачно виглядає масочка, наче нутелка )). Дуже зацікавила! Дякую за чудовий відгук та фото!

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Погоджуюся) Кожного разу стримувала себе, щоб не з'їсти ложечку))

      Видалити
  3. Дуже цікавий огляд, дякую!
    Я дуже люблю какао для обличчя, от реально штука класнюща. Проте останнім часом шаманити щось самостійно немає ніякісенького бажання і часу. Так що така масочка буде мені в нагоді. Єдине питання: окрім інстаграму їх більше ніде нема? (бо я не маю аккаунта в існтаграмі і не планую заводити).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, на жаль, крім інстаграму їх ніде немає. Та і зараз бачу, що в інстаграмі сторінка неактивна((

      Видалити