Ambra Castilla Intimate Soap

22:27

Привіт, красуні! Я вже кілька разів зачіпала на блозі тему інтимної гігієни, бо вона є надзвичайно важливою у догляді за собою. Але всі засоби, якими я користувалася до цього були "фабричними", а сьогодні я хочу познайомити вас із милом для інтимної гігієни ручної роботи від львівської приватної миловарні "Амбра". Запрошую!


Збалансований склад для комплексного догляду за інтимною зоною.

Інтимне мило "Кастілья" представлене у двох об'ємах - 275 і 150 мл. У мене друге, 150 мл. Мило знаходиться у високій стрункій пластиковій пляшечці з помпою. До горлечка джутовою ниткою була прив'язана етикетка з усією інформацію про продукт. На фоні інших засобів, які не мали ніяких етикеток - цей мене дуже радує.


Тут є вся інформація, склад і дата виготовлення/термін придатності. Склад: калійна оливкова паста, дистильована вода, оливкова, льняна олії, молочна кислота, сік алоє, алантоїн, пантенол, лактат натрію, ефірні олії лаванди та чайного дерева. Склад дуже хороший, а всі компоненти є досить бережними до ніжних інтимних зон.


Помпа на пляшечці вдала - її крок достатньо великий і вона зовсім не заїдає. Для одного використання потрібно всього одна порція мила. Помпа має фіксовані положення відкр./закр., тому точно не протече під час транспортування. Перевірено 👍 Мило має легкий, ненав'язливий аромат. Якась суміш запахів лаванди і чайного дерева. 


Використовується милко дуже економно. Я тестую його вже понад півтора місяця і в мене в баночці ще є приблизно 50 мл залишку. Тому вистачає надовго. Мило добре очищує ніжні зони. Не пересушує і не подразнює. Після використання шкіра м'яка і зволожена, немає ніяких дискомфортних відчуттів і свіжість зберігається протягом цілого дня.
Для себе я зробила висновок, що інтимне мило ручної роботи нічим не гірше, аніж "фабричне", а в деяких моментах навіть краще. Тому продовжу користуватися цим і, можливо, навіть куплю ще раз. Дізнатися більше про інтимне мило "Кастілья" і купити його можна тут.

А ви яким засобам надаєте перевагу? Фабричним чи ручної роботи? Пробували це?

Продукт надано для незалежного
тестування компанією Ambra

You Might Also Like

12 коментарі

  1. у меня такое же мило есть, но расход довольно большой получается)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дивно) Може просто я звикла економно користуватися) А взагалі - розмилювання в руках значно зменшує кількість продукту, якої треба на одне використання)

      Видалити
  2. Натуральним милом не користувалася ще для цих цілей, зараз в мене від Lirene. Однак ти заінтригувала, треба спробувати таке або щось подібне. ;)

    http://demilla-justaboutlife.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я Лірен ще не пробувала, тому теж хочу спробувати) Постійно дивлюся на нього в Ватсонсах, але не купую))

      Видалити
  3. Це не пробувала. Взагалі ручної роботи інтимним ще не користувалась.
    Але те, що такий продукт має бути - то однозначно.
    Дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це теж мій перший досвід і дуже вдалий, як виявилося)
      Будь ласка!

      Видалити
  4. Большое спасибо за отзыв! Мне больше нравится фабричный вариант.
    Приглашаю поучаствовать:
    http://beloglovskaya.blogspot.com/2017/01/giveaway.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж раніше більше схилялася до фабричного, а тепер бачу, що і хендмейд засоби не відстають)
      Дякую, класні призи, обов'язково візьму участь)

      Видалити
  5. На фото видно, що текстура у мила дуже ніжна! я б залюбки спробувала цей продукт)

    ВідповістиВидалити