Мыльная Лавка Скраб і Бальзам Для Губ

22:40

Привіт! Хто з дівчат не хоче мати гладкі пухленькі губки, на яких будь-яка помада буде виглядати неперевершено? От і я в їх числі. 😊 Гарні губи зараз як свого роду божевілля. Їх накачують до величезних розмірів, заповнюють різними філлерами і чого тільки не роблять. Я наразі задоволена виглядом своїх губ і нічого такого робити не планую, а от доглядаю за ними постійно. Особливо це актуально в холодну пору року. Сьогодні розповім вам про два засоби, які мені в цьому допомагають. ↓


Мыльная Лавка - натуральне мило і косметика родом з Бердянська. Всі продукти є безпечними для шкіри і навколишнього середовища. У їх виробництві використовуються виключно натуральні компоненти.

Перший засіб у моєму догляді за губами - скраб. Досить важливий етап, бо губи часто обвітрюються на морозі і покриваються сухими кірками. Згризати їх взагалі не варіант, тому треба пом'якшувати і відлущувати.


За допомогою нашого натурального скрабу для губ можна не тільки оновити верхній шар епідермісу, а й підживити губки, поліпшити їх кровообіг.

Скраб знаходиться у звичайній прозорій тубі. Все стандартно. Через стінки видно кількість засобу в стіку і самі відлущуючі частинки. Мій пахне колою, але на вибір є ще кілька ароматів - лісові ягоди, кокос, суниця, яблуко, кавун, банан, шоколад, жуйка.


В густій базі із суміші різних масел є скрабуючі частинки. Не скажу, що їх багато. Хотілося б більше. Але вони приємно роблять свою справу і не деруть шкіру. Після використання губи набагато більш гладкі, а масляна основа тане від тепла тіла і добряче живить губки. Мені сподобалося. Більше інформації тут.
Склад: масло Ши, олія мигдальної кісточки, масло какао, масло авокадо, бджолиний віск, скрабуючий компонент(мигдаль або кава на вибір), ароматизатор.


Наступний етап після скрабування - живлення. Для цього в мене є бальзам для губ "Баунті". Він допомагає відновити губи після обвітрювання і скрабування, а також прискорює регенерацію клітин шкіри.


"Баунті" має ніжний, злегка горіховий аромат справжнього кокоса. Олія кокоса зволожить ваші губи і пом'якшить їх. Бальзам подарує максимальне натуральне зволоження вашим губам!

Бальзам є в двох видах упакувань - прозорій шайбочці, як в мене або в стіку, як скраб. 👆 Шайбочка, як на мене, не гігієнічна, тому я зразу  занурюю туди губи і прокручую упакування. На мій нюх бальзам пахне як цукрове печивко, дуже апетитно. Смаку не має.


Бальзам не надто щільний, швидко тане від тепла губ, але добре зволожує їх і навіть живить. Кокосова олія, як-не-як. В асортименті компанії також є шоколадний і медово-апельсиновий бальзами для губ. Крім стандартного використання його можна застосовувати і для зволоження кутикули і для змазування крил носа під час хвороби. З такими завданнями він теж добре справляється. 👌 Більще інформації про бальзам тут.
Дізнатися більше і купити бальзам і скраб для губ можна тут або тут.

А ви часто скрабуєте губи? Які засоби для цього обираєте?

Продукт надано для незалежного
тестування компанією Мыльная Лавка

You Might Also Like

8 коментарі

  1. Чудові засоби!
    Вірно ти відмітила, що зараз всі просто схиблені на вигляді своїх губ. В якомусь сенсі я також... ;D От як раз на днях отримала теж бальзамчик і скраб для губ(іншої марки, але теж органік), незабаром зроблю відгук в блозі. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зараз всюди губи-губи-губи)) О, буду чекати твого відгуку) Мені завжди цікаво щось нове відкривати в косметичному плані))

      Видалити
  2. Нічого собі! Такі продукти під боком, а я й не знала) Віко, дякую, що просвітила ☺ піду подивлюсь, де ж вони тут є в Бердянську))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Клас, дуже рада, що пост був корисним) Вдалого знайомства з маркою!

      Видалити
  3. я завжди відкидала думку про скраб для губ - я не розуміла його призначення.
    але зараз, коли надворі мінусище, в приміщення опалення, а ще мій вік (кхе-кхе :)) - то мої губи почали потребувати оновлення частіше, особливо у другій половині дня.
    дякую за відгук, скраб точно приглянувся :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж рідко користувалася, максимум скрабувала губи скрабом для лиця)) Ага, зима підштовхує до експериментів)
      Будь ласка!

      Видалити
  4. Я частенько користуюсь скрабом для губ. Зараз в мене скраб від e.l.f. Дуже подобається)

    ВідповістиВидалити