Coolish Cosmetics Олійка для росту вій

19:09

Привіт-привіт! Всім дівчатам хочеться мати довгі і красиві вії, навіть якщо вони і так непогані. Але ми завжди прагнемо більшого 😂 Сьогодні я розповім вам про олійку для вій, яка має стимулювати ріст війок і брів. І розкажу чи дійсно вона це робить, запрошую!


Відмінне, а головне - ефективне масло для зміцнення і росту вій і брівок

Я вже знайомила вас з брендом Coolish Cosmetics  тут. В кількох словах - це натуральна косметика родом з Одеси, яка виготовляється вручну і з великою любов'ю ❤


Олійка помістилася в невеличку прозору пляшечку з помпою. Її об'єм 20 мл. Як на мене не дуже зручне упакування для олійки, доводиться постійно наносити її на ватну паличку або на одноразову щіточку і аж тоді на вії. Такої малютки вистачить надовго, бо використання мега економне. На один раз, тобто на два ока, треба всього одну крапельку, якщо наносити на щіточку. З ватною паличкою трохи збільшується розхід. На брови наношу рідше, бо вони і так ростуть зі швидкістю світла. 😒


Засіб жовтенький, без вираженого аромату. Принаймні для мене. Склад: вітамінний комплекс, олії зародків пшениці, касторова, реп'яхова, мигдальна. Зовсім не хитромудрий склад, все натуральне, але з власного досвіду знаю, що дієвий. Є два способи використання: наносити і змивати через 20 хвилин, а якщо немає ніяких реакцій - можна залишити на цілу ніч.


Через власну розсіяність забула зробити фото до, нерозумна голова, але на нещодавніх фото в моєму Instagram можна побачити які в мене хороші вії зараз. 😊 А тепер трошки фактів і цифр: на лівому оці в моїх вій співпадає цикл оновлення і тому вони випадають майже одночасно. Не всі, звичайно, але лисина в центрі ока помітна.  З цією олійкою мені вдається зростити вії до однієї довжини за 1,5-2 тижні. Крім того я замітила, що кінчики вій стають не такими прозорими, а більш темними. І загалом стають м'якшими. Не знаю що це за магія, але олійка працює.
Якщо ви в пошуках такого засобу для своїх вій - придивіться, тим більше, що ця малишка дуже доступна і коштує всього 60 грн. Купити її можна тут або тут.

А ви користуєтеся якимись засобами для вій? Що можете поради для проби?

Продукт надано для незалежного 
тестування компанією Coolish Cosmetics

You Might Also Like

6 коментарі

  1. Олійка звучить чудово! Я ніколи не пробувала олійки для росту вій, але ти мене дуже заінтригувала і відгуком, і результатами, сонце :)
    xox N.
    www.mielandmint.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я вже багато років користуюся олійками для брів! До цієї мала саморобну - теж супер)

      Видалити
  2. Для вій не користуюсь зовсім.
    А от брівки треба ще підживлювати, бо чомусь вони зовсім не бажать рости.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А в мене все навпаки) Можеш спробувати витрати олійки зубною щіткою, допомагає!)

      Видалити
  3. В мене зараз подібний засіб, тільки від Душки) І до речі теж забула зробити фото вій до користування засобом)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я з олійкою Душка ще не знайома! Дякую за підказку)
      То напевно всі Віки такі :))

      Видалити