Avon Winged Out Mascara

08:56

Сьогодні пост буде про туш Avon Winget Out. Вона з'явилася в мене вже досить давно, але тільки зараз я "дозріла", щоб розповісти вам про неї.



Почнемо із зовнішнього вигляду:
Упаковка в туші лаконічна і в той же час стильна. Сріблястий ковпачок перекликається із написами на флаконі.


Об'єм 7 мл, термін придатності після відкриття 3 місяці.


Щіточка невелика, стандартної форми


У мене туш в чорно-коричневому відтінку. Як на мене, це хороший варіант для щоденного макіяжу в школу/університет. Вона промальовує війки, але не є вугільно-чорною, що дозволяє досягти ефекту "no makeup makeup".


Особливістю цієї туші є наявність в її складі дрібненьких ворсинок, які огортають натуральні вії і роблять їх об'ємними і подовженими.

без туші/1 шар/2 шари
Туш лягає на вії без комочків, не робить "павучих лапок". Не відбивається на повіках і не обсипається. Легко змивається будь яким засобом для зняття макіяжу.

Підсумовуючи можу сказати, що туш мені сподобалась, використовую її частенько.
Чи пробували ви туші з волокнами?
Продукт був наданий для незалежного
тестування компанією Avon

You Might Also Like

14 коментарі

  1. Дуже класна туш! Я хотіла б в чорному кольорі спробувати. Така кісточка мені підходить дуже)

    Дякую за відгук, Вікуся!)

    ВідповістиВидалити
  2. Які у тебе гарні вії!
    Гарна туш! Красиво на віях виглядає!

    ВідповістиВидалити
  3. Божественні вії)) Тут будь-яка туш тільки підкреслить їхню красу)

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красивые реснички! Идеально прокрашено, без единого комочка)) Я так не умею))) или это тушь настолько идеально прокрашивает?))
    Спасибо за обзор!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!)Так, туш справді хороша, в більшості відсутність комочків це її заслуга))
      Будь ласка))

      Видалити
  5. Дуже гарні вії у тебе, туш красиво їх прокрасила і придала насичений колір;)

    ВідповістиВидалити
  6. В тебе такі шикарні вії))) І туш крута, судячи з фото))) дякую за відгук - я постійно шукаю ту саму ідеальну туш і буду мати на увазі цю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, що заглядаєш і за комплімент)) Туш справді хороша, до неї варто придивитися!)

      Видалити
  7. Люблю силиконовые щёточки) Реснички загляденье, уже хочу такую тушь:))

    ВідповістиВидалити