LIFERIA BEAUTY BOX NOVEMBER'15. My First Beauty Box

19:58

Одразу після того як коробочка потрапила в мої руки, я зробила швидкий огляд на її наповнення. Його можна переглянути ось тут. Ну а тепер час для детальніших відгуків на продукти і моє враження від користування ними.


Сама коробочка виконана з цупкого картону рожевого кольору, всередині тоненький червоний папір, перев'язаний стрічкою. Все це так мило і приносить неабияке задоволення від розпаковування.


Посеред червоного наповнювача знаходимо п'ять мініатюр косметики, які дбайливо підібрали для нас експерти краси із Liferia. 


Ну а тепер детальніше про кожен із них!

Гранатовий відновлюючий крем для рук, Weleda                                                      50 мл | 250 грн


Гранатовий відновлюючий крем стимулює регенерацію клітин, містить велику кількість антиоксидантів. Крем миттєво зволожує і робить шкіру рук надзвичайно ніжною. Завдяки суміші натуральних ефірних олій, відновлюючий крем для рук має надзвичайно тонкий аромат.

Парфуми, Eyfel Perfume                                                                                                 50 мл | 299 грн


Аромати, в основі яких лежать натуральні інгредієнти - французькі олії з прянощів, рослин і фруктів. Парфуми розкриваються всіма своїми нотками. Мені дістався аромат Roberto Cavalli "Paradiso".
Початкова нота: цитруси, мандарин, бергамот
Нота "серця": жасмин
Кінцева нота: сосна, кипарис, лавр.
Аромат зовсім не мій, це тяжкий пудровий запах для дорослих дівчаток. На собі його не витримую, починає боліти голова. Тим хто любить подібні парфуми - раджу придивитися.

Маска для волосся "Льон і Розмарин", Farmona                                                       500 мл | 160 грн


Маска на основі екстракту насіння льону в поєднанні з екстрактом розмарину пом'якшує волосся і захищає від пересушування. Маска проникає вглиб волосся, інтенсивно живить і відновлює його. 
Ще під час нанесення я відчула як маска розгладила волосся, а це вже багато говорить. Коли я висушила волосся після її використання, воно було надзвичайно гладким, ніжним і м'яким. Мені настільки сподобався ефект, що я неодмінно куплю упаковку цієї маски.

СПА-крем для обличчя з медом і молоком, Care & Beauty                                     100 мл | 155 грн


Живильний молочно-медовий коктейль для будь-якого типу шкіри живить і омолоджує шкіру, розгладжуючи сухі та нерівні ділянки; вирішує проблеми зневоднення та лущення. Не залишає ні жирного блиску, ні плівки.
Крем має гелеву текстуру, приємно наноситься на шкіру. Але я відчуваю певний дискомфорт одразу після нанесення, та він зникає як тільки крем повністю вбирається.

Підводка для очей Intense eye liner pen, Gosh                                                               1 мл | 400 грн


Підводка у формі фломастера з м'яким аплікатором забезпечує чітку, тонку стрілку, яка зберігає відмінну стійкість впродовж всього дня. Якщо фломастер втратить початковий вигляд, стержень можна витягнути з корпусу і перевернути іншим боком.
Підводка має насичений чорний колір,глянцевий фініш, тримається аж до демакіяжу, не відбивається на повіках. Вона мені дуже сподобалася, тому раджу спробувати всім охочим.

Liferia - це чудова можливість пробувати і відкривати для себе нові продукти і бренди. Якщо ви ще не знайомі з цим коробочковим сервісом, неодмінно раджу не зволікати, а бігти на сайт і замовляти собі цю дівчачу радість!

Продукти з цієї коробочки можна купити тут

Чи пробували ви якісь із цих продуктів?

Коробочка була надана для 
незалежного тестування компанією Liferia

You Might Also Like

2 коментарі

  1. Обалденная подводка, оттенок угольно-черный, я обожаю такие!!!!
    Хорошее наполнение коробочки))

    http://fairyland111.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити