5 Things I Love. January Edition

12:19

Привіт! Сьогодні починаю нову рубрику на блозі! Тут я буду розповідати про 5 продуктів із різних категорій, які я любила протягом попереднього місяця. Цікаво? Ласкаво прошу!



У січневому випуску розповім про 5 улюблених продуктів, без яких не обійшовся жоден мій день.


1. Першим продуктом, який рятував мої, руки, ноги і всі частини тіла, які цього потребували, був AlpStories Argan Ointment.


Косметичний засіб з легким ароматом з кислинкою можна використовувати на усіх ділянках тіла. Сухі руки, лікті, коліна, обличчя - для AlpStories Argan Ointment це дрібнички, з якими він легко справляється. На руки, лікті і коліна на наношу на ніч після миття. Зранку шкіра неймовірно м'яка і зволожена, лущень немає. Цей продукт - мій стовідсотковий фаворит. Розгорнутий відгук вже не за горами.

2. Щітка для волосся Tangle Teezer by Avon


Без цієї щітки не обходиться жоден мій день. Замовила я її ще минулого року, коли у каталозі вона коштувала 79,99 грн і ні разу не пошкодувала. Вона дуже м'яко прочісує волосся, робить приємний масаж голови. Не видирає волосся. За весь час використання вона ніяк не змінилася: на поверхні майже немає подряпин, а зубчики рівні, як нові. Але щітка в мене виключно "домашня", в сумках я її не ношу.

3. Матуюча пудра для жирної шкіри Maybelline Affinimat #20 Nude Beige


Знову таки жоден свій макіяж я не уявляю без матуючою пудри #проблемижирноїшкіри. Вона чудово матує, а головне - на довго. Мені як особливо "жирному" представнику це дуже важливо. Вже використала 2 упакування і точно буду купувати її знову, бо поки що кращого варіанту не знайшла. Якщо ви знаєте хороші матуючі пудри, поділіться будь ласка у коментарях, думаю, це буде корисно не тільки для мене.

4. Кисть для всього-всього Kingmas з Aliexpress. (по типу Caylin o-wow brush)


Дуже щільно набита кисть, волоски у неї надзвичайно м'які і пружні. Навіть рідкі тональні засоби майже не потрапляють у середину - все залишається на вашій шкірі. Гарно наносить продукти і добре їх розтушовує. Не залишає полосок на тональному засобі. Бронзер/скульптор розтушовує до такого стану, що не скажеш, що це якийсь продукт декоративної косметики, а не справжня тінь під скулою. А за ту вартість, що я її купила, тільки позитивні враження ($2-3).

5. Матовий бронзер Beauty UK #2 Dark


Класний пудровий бронзер правильного відтінку для контурування. На шкірі виглядає максимально природньо. Добре підходить для щоденного використання. Люблю його і радію, що великий об'єм ще не скоро закінчиться. Використовую його у парі з попередньою кистю. Якщо ви ще не пробували його - не гайте часу і пробуйте, будете задоволені на 100%. Більш детальний огляд тут.

А які речі були улюбленими у вас протягом січня?

You Might Also Like

8 коментарі

  1. Hey love your blog would you like to follow each other
    tweetykel.blogspot.com
    great post!!

    ВідповістиВидалити
  2. Цікаво було б спробувати пензлик) А маєш посилання, де купляла його? :)
    Засіб з арганою також маю і люблю) Кутикула від нього в захваті)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, ось посилання: http://ru.aliexpress.com/item/Oval-Makeup-Tool-Cosmetic-Foundation-Cream-Powder-Blush-Makeup-Brush/32411121027.html
      Арганова мазь для мене взагалі незамінний продукт у косметичці))

      Видалити
  3. Мазь від AlpStories також дуже люблю, пудра Maybelline мій мастхев. Спробуй матуючу Stay Matte від Rimmel, вона мені більше подобається вже)

    Щитка не особливо приваблює, а кісточку для всього-всього тепер також хочу)

    Класна рубрика, чекаю вже наступної!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Rimmel куплю обов'язково. Знаю, що ти поганого не порадиш)
      Щітка насправді чудова, хоча може ззовні так не виглядає. А кісточка - моя маленька любов!

      Дякую!)

      Видалити
  4. Які цікавинки! Такій засіб від АльпСторіс в мене теж є (тільки з лавандою), і я його обожнюю, використовую ще й як бальзам для губ. Ну й розчіска така в мене теж є, правда не від Ейвон, а просто сама по собі, люблю її дуже.
    Зацікавила ця щіточка чудова, теж таку хочу собі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Треба спробувати і собі використовувати як бальзам для губ, дякую за чудову підказку!
      Щіточка обожнюю, думаю і Вам сподобається)

      Видалити