Creamwell "Antiacne" Face Cream

16:13

Сьогодні продовжу розповідати про продукцію фірми Creamwell. Мова піде про крем для проблемної шкіри "Антиакне".


Крем зволожує шкіру, нормалізує діяльність сальних залоз, має антибактеріальний ефект, підсушує запалення і перешкоджає розмноженню бактерій. Підходить для жирної, проблемної шкіри. Не має вікових обмежень, підходить для підлітків.


Продукт має дуже зручне і гігієнічне упакування з прозорого пластику. Є наліпка з логотипом компанії. Об'єм 50 мл. Флакон має помпу, яка добре дозує крем.


Консистенція: водяниста емульсія. Колір: мутно-жовтий. Запах: спочатку мені він зовсім не сподобався, але виробник попереджає про відсутність віддушок і, як наслідок, не надто приємний запах. Але зараз після тривалого тестування я вже звикла до запаху і він вже не здається таким жахливим  як спочатку.


Склад: вода дистильована, гідролат лимона, гідролат розмарину, масло Ним, масло календули, масло чорного кмину, каприлові тригліцериди, оливковий емульгатор, екстракт арніки, екстракт алое, оксид цинку, амінокислотний комплекс «антиакне», протизапальний фітокомплекс, вітамін Е, ефірні олії , консервант Optiphen Ultra.

А от результатом користування, на відміну від запаху, я задоволена на всі 100%. Крем допоміг мені позбавитися від висипань, вирівняв рельєф шкіри та допоміг плямкам від прищиків проходити швидше. Він швидко вбирається і не залишає на поверхні шкіри плівки чи іншого дискомфорту. Не сушить її. Запах перестаю відчувати через ~ 5-7 хв після нанесення. Дівчата з проблемною шкірою вам точно варто придивитися до цього крему. Я обов'язкового повторю цей крем. Ціна: 180 грн.

Чи знайомі ви з продуктами Creamwell?

Продукт надано для незалежного
тестування компанією Creamwell

You Might Also Like

6 коментарі

  1. Класно, що продукт дійсно допоміг! Тут вже справа не в запаху чи в ціні, а в дії) Склад також чудовий, тепер знатиму що рекомендувати людям)

    Дякую за знайомство і вітаю з знахідкою!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я дуже задоволена результатом! Теж його всім рекомендую)

      Дякую, Юлінька)

      Видалити
  2. Знова цікавий засіб від цього бренду! Я вже так багато про нього знаю, треба собі щось замовити!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Продукти цього бренду мені дуже подобаються! Сподіваюся, Вам теж підійдуть продукти)

      Видалити