Creamwell Lip Balm

18:44

Привіт! Якщо ви мене читаєте давно, то вже знаєте, що я обожнюю бальзами для губ. Сьогодні розповім про ще один екземпляр, який поповнив мою колекцію. Creamwell живильний бальзам для губ Шоколад-Обліпиха.


Поживний бальзам з маслом какао, тертим какао і маслом обліпихи. Інтенсивно живить, регенерує і захищає шкіру губ. Повністю їстівний, можна використовувати дітям.


Бальзам у стандартному упакуванні з чорного пластику, має наліпку з логотипом компанії та невеличку кришечку. Виготовлений вручну лише з натуральних інгредієнтів високої якості.


Під ковпачком ховається оранжевий стік, який натурально пахне шоколадом чи какао. Бальзам легко тане від контакту з губами і наноситься тонким шаром, без грудочок.


Засіб добре живить шкіру губ, загоює тріщинки і прибирає лущення. Чудово підходить для нанесення під помаду. Ціна: 85 грн.


Бальзамом я користуюся постійно, багато разів на день. Він чудово живить шкіру губ після скрабу. Якщо нанести на ніч - зранку отримаєте ідеально рівненькі губки, без тріщинок, зморщок і лущень.  Можу сміливо сказати, що це один з найкращих бальзамів для губ, які у мене були. Тому рекомендую його вам спробувати.

Продукт надано для незалежного
тестування компанією Creamwell

You Might Also Like

12 коментарі

  1. Він смачнючий)) теж вважаю його одним з найкращих

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене зовсім без смаку)
      Рада, що наші враження про нього співпали!

      Видалити
  2. Класно)) Виглядає як перемелена обліпиха))) Треба спробувати. Дякую за огляд)))

    ВідповістиВидалити
  3. ніколи не чула про такий))) дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
  4. Бальзам зацікавив! Шкода, що без смаку)) Обов'язково його спробую. Дякую за знайомство! 💜

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене смак не грає ролі, але бальзам чудовий)
      Будь ласка, Юлінька!)

      Видалити
  5. О, я теж обожнюююю бальзами для губ, і взимку вони так актуальні! Аж хочеться спробувати саме цей, здається, що це щось чарівне!

    ВідповістиВидалити
  6. Звучить дуже заманливо :)
    При нагоді спробую! :)

    ВідповістиВидалити