Maybelline Lash Sensational Mascara

13:00

Привіт! Сьогодні розповім про туш, яка стала моїм улюбленцем 2015 року і мастхевом. Думаю, вже всім знайома ця рожева пузатенька туба, але запрошую почитати моє враження він використання цієї туші.


Туш знаходиться у пузатій тубі, звичній для Maybelline, кольору рожевий металік. Усі написи виконані чорним кольором. На упакуванні обмаль інформації. Об'єм 9,5 мл.


Під кришечкою ховається силіконова щіточка, досить велика. У формі лопаточки. У внутрішній частині щетинки часті і коротенькі, а у зовнішній трохи рідші і довші.


Я промальовую вії короткими, мені так зручніше. Довгими не користуюся взагалі.


У туші дуже приємна кремова консистенція. Не надто рідка чи суха. Саме те, що треба. Принаймні для мене. Туш гарно лягає навіть у один шар, але її легко нашаровувати. Чим більше шарів тим драматичніший ефект, без склеювання чи грудочок. 

Один і два шари, відповідно

Цією тушшю можна навіть з найменших вій зробити шикарне віяло. Хоча туш не водостійка, дощ і сніг не представляють їй ніякої загрози. Також вона не обсипається і не відбивається навіть на моїх жирних повіках. Я дуже задоволена результатом на моїх віях і тепер туш точно назавжди поселиться у моїй косметичці, тим паче, що іншої своєї улюбленої туші я більше не можу знайти:(

Чи користувалися ви цією тушшю? Які у вас враження?

Не на правах реклами

You Might Also Like

22 коментарі

  1. Очень нравятся такие кисточки, отличный результат!

    mary-tur.ru

    ВідповістиВидалити
  2. Люблю эту тушь! Еще огромный плюс, что при умывании она просто снимается комочками с ресниц и не размазывается по всему лицу)

    ВідповістиВидалити
  3. Наверное только мне не подошла эта тушь( ужасно склеивает ресницы и делает "паучьи лапки"(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже шкода( Можливо попалася погана партія, це теж може бути причиною.

      Видалити
  4. Эту тушь столько блоггеров уже перехвалили, а я всё забываю её купить)

    ВідповістиВидалити
  5. I heard that mascara is super,but I didn't try it out yet.
    Now I have to,looks great on your lashes !
    xx

    http://zeberry.blogspot.ba/

    ВідповістиВидалити
  6. Давно на эту тушь поглядываю! Спасибо за подробный отзыв)

    ВідповістиВидалити
  7. Какие реснички!!! Очень крутой эффект.
    И мне такая нужна :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Ефект чудовий, точно буду купувати цю туш ще не один раз.

      Видалити
  8. Люблю цю туш, дуже класна навіть в 4 шари на моїх віях)
    Окреме дякую за фото на віях!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ти знаєш, що до 4 шарів я не доходила, але це дуже класно, що її можна аж так нашаровувати) Дякую, Юлінька!

      Видалити
  9. Давно приглядаюсь до неї) Вії маєш розкішні)

    ВідповістиВидалити
  10. Результат на ресницах впечатляющий!

    ВідповістиВидалити
  11. Теж почала користуватись цією тушшю, справді хороша штука, дякую за огляд. Взагалі вперше на твоєму блозі, але все дуже чітко, корисно і гарно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Класно! Я вже купила друге упакування, першого вистачило аж на 10 місяців) Рада вітати нового читача! Дякую, мені дуже приємно))

      Видалити