Dushka Caramel Lip Balm

18:30

Бальзами для губ я дуже люблю. І сьогодні збираюся розповісти вам про натуральний бальзам ручної роботи, виготовлений в Україні. Знайомтеся, Dushka!.


Поміщений засіб у прозору пластикову баночку, швидше за все її об'єм 5 мл. Дуже зручний як для бальзаму. На кришечці нанесена назва компанії, призначення продукту та його запах. У мене карамель, але ви можете вибрати собі до вподоби з майже півтора десятка інших ароматів.


Бальзам пахне дуже натурально, мені більше кавою, ніж карамеллю. На дотик досить твердий і, щоб хоч якось його підтопити, потрібно активно потерти.


На губи наноситься тонким шаром, глянцю не має, не липне і не відчувається жирною плівкою.


Трохи неоднозначне враження у мене склалося від користування цим бальзамом. Він непогано доглядає за губами, але щоб його добути з цієї баночки, треба добряче потрудитися. Віддаю його мамі, їй подобається. Дякую Юлі з Mandaryna's Beauty Blog за чудовий подаруночок для моєї мами))

А ви пробували цей бальзам для губ? Якій у вас враження?

Не на правах реклами

You Might Also Like

10 коментарі

  1. У Dushka ничего не пробовала. Пока присматриваюсь к марке)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це мій єдиний продукт, поки також вибираю, що ще спробувати)

      Видалити
  2. Спробуй його розтопити на водяній бані і залити у стік))

    ВідповістиВидалити
  3. Я люблю такі бальзами, але не люблю, коли треба дуже довго "вижимати" їх з баночки. Іноді навіть такі креми трапляються, дуже важко із ними.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бальзами для губ - моя любов! Але виколупувати їх по півдня не для мене(

      Видалити
  4. Будь ласка, я ж знаю твою слабкість до бальзамів для губ. Його навіть не пробувала видобувати, мені більше подобаються бальзами в стіках. Добре, що мамі сподобався хоч))

    Фото дуже класні вийшли, ти молодчина!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ти мене балуєш) Мама ним дуже задоволена і передає тобі привіт)

      Видалити