Черный Жемчуг Деликатное Очищение Масляный Пилинг

20:50

Дівчатка, привіт! Через надмірну загруженість з навчанням зараз стала рідше писати, але сьогодні підготувала для вас новий пост! Хочу розповісти про засіб, який придбала зовсім спонтанно кілька місяців тому і з того часу не хочу з ним розлучатися. Це масляний пілінг для обличчя Черный Жемчуг.


Ніжна масляна основа дбайливо очищує шкіру від забруднень, не пошкоджуючи захисний бар'єрний шар шкіри. БІО-активні натуральні олії (персик, виноград, олива) і протеїни перлів глибоко живлять і нормалізують природний баланс зволоження шкіри, позбавляючи від стягнутості і сухості. Легка текстура, що тане, надає обличчю свіжого, рівного кольору, без жирного блиску.


Упакування ніжного фіолетового кольору з м'якого пластику. На обох сторонах тюбика є дуже багато інформації про пілінг: опис продукту, результат від використання, спосіб застосування, склад та інше. Під кришечкою ховається дозатор - невеличкий отвір. Він, нажаль, не був заклеєний мембраною.


Пілінг має дуже приємну гелеву текстуру жовтуватого кольору з малесенькими відлущуючими частинками. А ще мені надзвичайно подобається його свіжий аромат. Так і хочеться його вдихати безперестанку.


Продукт легко відлущує змертвілі клітини шкіри і непогано вирівнює її тон. Я б назвала засіб швидше делікатним скрабом, ніж пілінгом. Я люблю ним користуватися 2-3 рази на тиждень. У мене він не викликав ніякої алергічної реакції чи висипань. Використовується економно. Краплинки, що на фото вистачить на усе обличчя. Щойно я закінчу цей флакончик - обов'язково побіжу за новим, тим паче, що ціна дуже низька (~30-35 грн).

А ви користуєтеся пілінгами-скрабами для обличчя? Пробували цей?

Продукт придбаний за власні кошти.
Не на правах реклами

You Might Also Like

10 коментарі

  1. Цікавий продукт) Одразу виникло бажання піти і купити цей пілінг)
    Люблю такі ніжні відлущуючі засоби)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Клас, рада, що пост надихає на покупку) Тим більше, що засіб крутий!

      Видалити
  2. Ооо...прикольненько...треба спробувати) Дякую за огляд)

    ВідповістиВидалити
  3. Мені подобаються корейські пілінги-скатки, ефект просто "ВАУ", та якщо є дешевша альтернатива - звичайно не відмовлюсь) Вдячна за знайомство з новим засобом)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як раз збираюся спробувати якусь корейську скатку)

      Дякую за коментар!

      Видалити
  4. А я досі лише звичайними скрабами користуюся. Треба і такий пілінг спробувати ). Вікторія, дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та цей теж досить звичайний, як на мене, тільки зветься пілінгом) Але результат мені дуже подобається!)

      Видалити
  5. Вже не вперше чую про чудові доглядові засоби цієї фірми. Мені ніжний скраб не дуже підійде, проте вмивку приглядаю собі вже давно. Дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, в них дуже класні засоби) Їхнє "гідрофільне" масло для зняття макіяжу - супер, купую його вже 4 чи 5 раз)

      Видалити