Cargo Cosmetics Swimmables Shadow Stick #Coral Reef

18:18

Привіт, красуні! Сьогодні хочу розповісти вам про стійкі тіні для повік у форматі олівця. Раніше такою формою тіней я не користувалася, тому розповім яким же був мій перший досвід. Ласкаво прошу!


Водостійкі тіні-олівець від Cargo. Тіні добре пігментовані, легко наносяться і довго тримаються. Вони не змащуються, не скочуються і не розтікаються. Можна використовувати окремо або зі звичайними тінями,щоб зробити макіяж більш яскравим. Нанести тіні-олівець на повіку і швидко розтушувати.

Тіні попалися мені у коробочці TrendyBox за лютий, про який я детально писала тут. Розгорнуті відгуки на усі продукти, які були в коробочці можна про читати, клацнувши тут.


Тіні у формі олівця - дуже зручні у використанні, для їх нанесення мені зовсім не потрібна кисть. Вони добре лягають на шкіру прямо зі стіка і миттєво застигають. Протягом дня відмінно тримаються. Нікуди не втікають і не збираються у складочці.


Наносити ці тіні легко і тяжко водночас. Легко, бо вона у зручній формі, водиш собі стержнем по повіці та й все. А тяжко тому, що вони не завжди хочуть наноситися і треба крутити олівчик в пошуках сторони, яка хоч трошки віддасть кольору. Буває ще й таке, що вони лягають шматочками.


Олівець немеханічний, його потрібно буде стругати. Змальовується він досить повільно. За 4 використання лише трохи затупився. Тіні застигають настільки, що їх вже потім нічим не зсунеш з місця, тому під час нанесення не можна відволікатися. Вони справді водостійкі. Свотч на руці, зроблений зранку, тримався аж до вечора, при тому, що я мила руки багато-багато разів, витирала їх рушником. Змиваються вони досить легко. Двофазний засіб справляється з ними чудово.


Колір дуже-дуже гарний! Кораловий з золотим відливом. Так, це саме перелив, бо окремих блискіток у тінях немає. Як раз на весну і літо. Їх можна наносити як самостійно, так і в парі з іншими тінями. Ними можна зробити як святковий макіяж, так і більш денний, доречний у будь-якій ситуації. А ось і мій варіант макіяжу


А ви любите тіні у форматі олівця?

Продукт з коробочки

You Might Also Like

6 коментарі

  1. Колір тіней чудовий, жаль, що трішки проблематичні...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, і я в захваті від кольору! Я вже трохи набила руку з їх нанесенням, тому якось легше)

      Дякую за коментар!

      Видалити
  2. Круті тіні) Мені так подобається їхній перелив і стійкість це так круто)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені вони теж припали до душі) Тепер користуюся ними дуже часто)

      Видалити
  3. І мені дуже колір подобається! Трохи лякає, що прямо засихають на повіці, але я б спробувала! Дякую за відгук і свотч, а фото з Інста варто було б додати ще сюди. На тобі завершений макіяж дуже класно виглядає!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони не засихають аж бетонно, хоча після того їх вже не розтушуєш) Дякую дуже, зараз додам!

      Видалити