Dr. Sante Anti Hair Loss Mask

23:44

Привіт! Продовжую роповідати вам про серію бюджетних засобів від випадіння волосся Dr. Sante Anti Hair Loss і на черзі в мене пост про маску. Про інші засоби з цієї лінійки можете почитати тут. Але зараз давайте про маску ↓


Маска зміцнює волосся, полегшує розчісування, зменшує ламкість і стимулює ріст волосся


300-мілілітрова баночка з усіх боків обклеєна наліпками з купою інформації. З основного - виробник рекомендує наносити маску не тільки на довжину волосся, а й на корені. Ну звісно, маска має впливати саме на корені, щоб припинити випадіння і стимулювати ріст нових волосинок.


Як завжди, під кришкою є додаткова захисна мембрана з пластику. Люблю за це Ельфу, бо коли маска без мембрани і розтікається по кришці і після відкривання вона всюди, але не на волоссі - це не прикольно 😉


Маска біла, пахне чимось теплим і затишним. Тільки так можу охарактеризувати цей запах, дійсно приємний. Він залишається на волоссі ще на кілька годин і зовсім не дратує. Консистенція кремово-гелева, добре розподіляється по волоссю і без труднощів змивається👌


Так як у мене жирне волосся біля коренів я дуже довго вагалася і не ризикувала наносити маску на шкіру голови. Наносила тільки на довжину і вже була задоволена - маска пом'якшувала волосся і робила його більш гладким і ніжним на дотик. Але як же бути - я ж маю розказати все-все, тому вирішила все таки нанести і на корені. І що ж? Маска не обтяжила мені волосся і воно виглядало як завжди. Навіть на другий день було не гірше, ніж коли я не користувалася маскою 😤 На диво, догляд за волоссям від Dr. Sante мені завжди підходить і ця маска не стала виключенням, чому я дуже рада) Ріст нового волоссячка дуже помітний, тут можете побачити скільки baby hair в мене виросло 🙌 Але все ж для найкращого результату раджу використовувати цілу лінійку засобів і тоді ефект не змусить себе чекати 😄
Ці засоби можна купити у найближчих Watsons/Eva або замовити на makeup.ua

А як ви боретеся з випадінням волосся? Пробували цю серію засобів?

Продукт надано для незалежного
тестування компанією Эльфа Україна

You Might Also Like

8 коментарі

  1. Мне тоже очень нравятся и подходят средства для волос от марки. Данную серию не пробовала, но от Keratin и Aloe Vera я в восторге!
    http://beyoutiful.com.ua/?p=3563

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Keratin мені теж дуже сподобалася, а от до Aloe Vera я ще не добралася))

      Видалити
  2. Люблю цю маску. Цікаво познайомитися з повною серією.

    ВідповістиВидалити
  3. nice blog =)
    follow for follow?

    please let me know :)
    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    ВідповістиВидалити
  4. Не пробовала эту серию. Но было время когда такая маска бы мне необходима.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю, у всіх бувають такі моменти, коли така маска необхідна)

      Видалити