Dr. Sante Anti Hair Loss Conditioner

10:25

Не пройшло і півроку, як я знову повернулася! Зараз маю багато вільного часу, тому вирішила надолужити все те, що не встигла) І почну з бальзаму від випадіння волосся Dr. Sante Anti Hair Loss. Думаю, багатьом дівчатам знайомо, що в листопаді опадає не тільки листя, а й волосся. Вся лінійка Anti Hair Loss покликана з цим боротися. Про інші засоби з цієї лінійки можете почитати тут. Але зараз давайте про бальзам ↓


Бальзам надає волоссю м'якості і еластичності, гладкості і сяйва. Полегшує розчісування


Упакування в бальзаму зручне, тільки залишки тяжко добувати 😂 На наліпках багато інформації про засіб, його склад і використання. Відкидна кришка дуже зручна для користування мокрими руками ✋



Приємна не надто густа консистенція бальзаму дозволяє легко його розподілити по всьому волоссю. Маски і бальзами я розподіляю 2-3 хвилини, щоб кожна прядка була покрита засобом. І результат набагато кращий, ніж якщо розподіляти на швидкоруч 👋


Загалом враження від користування засобами Dr. Sante для волосся в мене завжди позитивні і цей кондиціонер не став виключенням. Наношу його на волосся десь від вух до кінчиків і залишаю на 3-5 хвилин. Після змивання волосся дуже приємне на дотик, ніжне і гладке. Залишається цей ефект на мені аж до наступного миття голови. Радує, що покупка всієї серії не б'є по кишені і приносить хороший результат 👌
Ці засоби можна купити у найближчих Watsons/Eva або замовити на makeup.ua

А яким доглядом для волосся ви зараз користуєтеся? Що порадите спробувати? Можливо, пробували ці засоби, поділіться враженнями↓

Продукт надано для незалежного
тестування компанією Эльфа Україна

You Might Also Like

5 коментарі

  1. Я все дуже хочу попробували ці засоби, у ельфи взагалі багато чого цікавого для волосся, багато лінійок, але я шампуні і кондеї з масками уже рік не купую сама, бо все і так з розсилками приходить =D
    Мені дуже подобаються засоби Natur.med, Giardini di Bellezza, Bothea.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таак, дуже подобаються засоби Ельфи для волосся)) О, зі всіма брендами знайома, теж люблю їхні продукти) Особливо добре складається у мене з Naturе.med!)

      Видалити
  2. теж дуже люблю цю серію. якраз закінчилися всі засоби для волосся - і на щастя Ельфа проводила Чорну п'ятницю в себе :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені всі лінійки Ельфи підходять, на диво)) І це не може не радувати)

      Видалити
  3. Бюджетно и классно! Прям лайк лайк марке) Обязательно засмотрюсь на их уход за волосами, когда придёт время обновить арсенал. Спасибо, Вика!

    ВідповістиВидалити