Ilariya Cosmetics Пінка для вмивання з ефірною олією чайного дерева

22:52

Привіт! Я нарешті повернулася! Не можу довго бути без писанини на блозі 😃 Сьогодні хочу розказати вам про одну з останніх новинок натуральної косметики ручної роботи в моєму догляді за обличчям - пінку для вмивання з ефірною олією чайного дерева від Ilariya Cosmetics. Читайте далі, щоб дізнатися більше ↓


Ніжна пінка для вмивання потішить шкіру корисними компонентами та приємними очищуючими властивостями. Бореться з висипаннями, має протизапальну та антибактеріальну дію. Нормалізує баланс шкіри, підсушує та заспокоює запалення. Регулює виділення себуму.


Пінка вміщена у невеличку пляшечку, об'ємом 50 мл. Має зручну помпу-піноутворювач і захисну кришку. На етикетці є назва бренду і самої пінки, об'єм і термін придатності засобу. Колір і малюнок етикетки відрізняється залежно від активного компоненту. В мене з ефірною олією чайного дерева. Вибрала саме її, бо точно знаю, що вона на мені добре працює 👌


Застосування: видавити з дозатора потрібну кількість пінки, нанести на вологу шкіру обличчя масажними рухами, змити теплою водою. Після чого тонізувати шкіру і нанести крем. Підходить для щоденного використання.
Склад: вода, піноутворювач рослинного походження, полісорбат-80, провітамін В5, поліквартеніум-7, лимонна кислота, ефірна олія чайного дерева, феноксіетанол.


Порівняно з іншими пінками, ця дуже ніжна і це відчувається під час першого використання 😍 На один раз мені треба 2-3 помпи. Після вмивання шкіра така приємна на дотик, що хочеться постійно її рухати. Пінка не пересушує шкіру і не стягує, немає бажання терміново вилити на себе всі креми в домі. Запах мені дуже подобається 👍 Одразу після вмивання я протираю лице тоніком з цієї ж серії, але про нього трошки згодом. Загалом, пінкою я залишилася задоволена, точно можу радити вам її спробувати ✌ Крім того помітила, що дійсно стало менше висипань, деколи їх і взагалі немає, а ті, що є - проходять швидше.

Купити пінку можна на сторінці бренду в Facebook або на сайті чи в Instagram

А ви користуєтеся пінками для вмивання? Які маєте у фаворитах? Розкажіть ↓

Продукт надано для незалежного
тестування компанією Ilariya Cosmetics

You Might Also Like

3 коментарі

  1. Lovely article! xo https://thetrendcouch.wordpress.com/2018/01/19/5-best-male-fashion-bloggers-instagram-follow-spree-ahead/

    ВідповістиВидалити
  2. Люблю нежные пенки! Очень красивые фото в обзоре!

    ВідповістиВидалити
  3. очень заинтересовала пенка, я такие средства обожаю

    https://evgenijamir.blogspot.com

    ВідповістиВидалити