Faberlic Beauty Cafe Aromatic Fizzy Bath Ball Ripe Currant

09:56

Впевнена, що більшість із вас любить поніжитися у ванні. Я люблю робити це лише взимку. Але все ж коли приймаю ванну, то намагаюся зробити звичайне лежання у воді більш цікавим. Як я це роблю читайте далі.


Приймаючи ванну, ви відразу згадаєте літо, дачу і озеро. Аромат смородини освіжає, бадьорить, наповнює енергією і дарує відчуття літньої легкості.

Найбільше для ванни я люблю бомбочки. Мені подобається як вони шиплять, бурлять, дають колір воді. Радуюся дуже цьому видовищу. Цього разу мені до рук потрапила ароматна бомбочка для ванни із запахом смородини.


Поміщена вона у звичайний прозорий пакетик, скріплений наліпкою, на якій є уся потрібна інформація про продукт. Спосіб використання: опустити бомбочку в теплу воду, дочекайтеся повного розчинення. Приймайте ванну при температурі 37-38 °C протягом 10 хвилин. 


Сама бомба досить велика, ароматна. Натурально пахне смородиною. Не кришиться, міцна. Склад: sodium bicarbonate, citric acid, maltodextrin, sorbitol, caprylic/capric triglyceride, prunus amygdalus dulcis oil, peg-7 glyceryl cocoate, aqua, pvp/va copolymer, fragrance, ci 14720:1, ci 73015:1


Бомбочка сильно бурлить у воді, бігає по ванні, забарвлює воду у злегка фіолетовий колір. Дає трошечки піни. Після того, як вона повністю розчиниться аромат зникає. Добре пом'якшує воду. Але купатися у кольоровій водичці мені приємніше і прикольніше ніж у звичайній. Дуже задоволена і буду купувати бомбочки ще й з іншими ароматами.

Чи любите ви бомбочки для ванни?

Продукт придбаний за власні кошти.
Не на правах реклами

You Might Also Like

4 коментарі

  1. Я тоже обожаю бомбочки для ванны! От фаберлик все никак руки не дойдут попробовать.. В ближайшее время планирую обязательно заказать)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як чудово, що наші вподобання співпадають)

      Замов обов'язково!)

      Видалити
  2. Обожнюю приймати ванну, обов'язково спробую бомбочки від FL)

    Дякую за знайомство!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сподіваюся, тобі сподобається))

      Дякую за коментар!

      Видалити