IPKN NEWYORK Flash Cream Radiant Primer

20:34

Навесні, коли шкіра (принаймні моя) ще досить тьмяна після зими і зовсім не засмагла, я використовую різні бази під макіяж, щоб якось, хоча б візуально, освіжити її та надати більш відпочилого вигляду. Сьогодні розповім вам про базу, яка підсвічує обличчя. 


Кремовий праймер для обличчя із захистом spf15 чудово підготує шкіру для нанесення макіяжу, приховає пори і нерівності. Перлинна пудра, що входить до складу праймера, створить природне сяйво бездоганної шкіри. Завдяки мультифруктовому комплексу (лимон, апельсин, гранат, екстракт винограду) праймер також піклується про шкіру, живлячи її.


Мініатюрка попалася мені у коробочці TrendyBox за лютий, про яку я писала тут. Її об'єм 7 мл. На упакуванні є трохи інформації про базу: має SPF 15, розписані активні інгредієнти-санскріни, спосіб застосування, застереження, виготовлено в Кореї.


Під сіреньким ковпачком з пластику ховається дозатор у вигляді тоненького носика з невеличким отвором. Спочатку він також був заклеєний металевою мембраною для додаткового захисту.


Сама база білого кольору з безліччю рожевого перламутру. Вона легко розтушовується і яскравий блиск стає менш вираженим, але обличчя виглядає все ж дуже і дуже гарно. Не жирним, а таким дійсно natural glowing. Аромат має легкий, але приємний. Після нанесення бази на обличчя я його не відчуваю.


Засіб підійде більше для сухої шкіри, яка потребує зволоження і підсвічування, але зі своєю жирною я також нею користуюся і протягом дня не надто виблискую. Якщо у вас хороша шкіра - можна нанести лише базу, без тону, і закріпити пудрою - теж буде чудово виглядати. Я задоволена і вдячна сервісу TrendyBox за можливість спробувати цю базу!

Чи пробували цю базу? Можливо, знаєте якісь аналоги?

Продукт з коробочки

You Might Also Like

8 коментарі

  1. в мене теж жирна шкіра, тому не підійде

    ВідповістиВидалити
  2. Досить давно був корйський праймер, приємні враження ще пам'ятаю. Дякую за відгук! Схотілося і такий спробувати. Корейська косметика на праймерах має знатися ).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це мій перший подібний засіб і я поки дуже задоволена)

      Дякую за візит)

      Видалити
  3. Корейськы засоби люблю) Праймерами не користуюсь та з радістю спробувала б при можливості)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нічого корейського, крім цієї бази не пробувала, але збираюся виправити цю ситуацію)

      Дякую за коментар!

      Видалити
  4. Дуже хороший продукт, ще б такий знайти для жирної шкіри)
    Щоб життя і блиску додавав, але не виглядав супер жирним.

    І я тепер захотіла Trendy Box! Дуже багато оригінальних і класних продуктів)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ця база і є такою, як ти описала) Від неї шкіра не блищить, а сяє здоров'ям)

      Так, чудова коробочка)

      Видалити