Irene Bukur Ексфоліант-крем "Чиста шкіра"

23:43

Ексфоліація - одна з найважливіших процедур в догляді за шкірою. На її меті покращити стан шкіри шляхом відлущення змертвілих клітин. Ексфоліація стимулює процес регенерації шкіри, вирівнює її тон. У своєму догляді для відлущення я використовую ексфоліант-крем "Чиста шкіра" Irene Bukur, далі детальніше про нього!


Абсорбує надлишки жиру на поверхні шкіри і вичищає закупорені пори, не порушуючи при цьому рівня зволоженості, вирівнює рельєф шкіри і відновлює колір обличчя.


Стомілілітрова туба з ексфоліантом знаходилася у картонній коробочці для додаткового захисту. З усіх сторін на ній багато-багато інформації про засіб. Усю її можна прочитати - фото клікабельне. З тильної сторони туби продубльована основна інформація: склад, спосіб застосування та відомості про виробника.


Привітні консультанти в брендовому магазині розповіли все про засіб та порадили як краще ним користуватися. Ексфоліант можна використовувати двома способами: власне як відлущуючий засіб та як маску. Мені порадили два дні скрабувати шкіру і залишати після цього крем на 2-3 хв на шкірі і робити два дні відпочинку.


Упакування, як на мене, дуже зручне. М'яка туба, з якої легко дістати засіб з дозатором знизу дуже спрощує "видобування" крему. Не треба нічого трясти, стукати і перевертати ближче до закінчення. Спочатку носик був заклеєний мембраною - 100% гарантія новизни засобу. Приємна кремова консистенція з дрібнесенькими відлущуючими частинками ніжно очищує шкіру і позбавляє її змертвілих клітин.


Я частіше використовую засіб як скраб, ніж як маску, так мені більше подобається. Він чудово полірує шкіру, робить її тон одноріднішим і рівнішим. Після використання обличчя ще довго залишається гладким і матовим, його постійно хочеться рухати. Мені подобається як ексфоліант працює на мені, тому з радістю ним користуюся і, можливо, навіть повторю його. Купити Ексфоліант-крем "Чиста шкіра" можна тут.

А ви любите відлущувати шкіру? Пробували цей засіб?

Продукт надано для незалежного
тестування компанією Irene Bukur

You Might Also Like

6 коментарі

  1. Саме з цим не знайома, а взагалі різноманітні скраби полюбляю ). Дякую за чудовий огляд, придивлюся до марки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І я скрабики люблю) Спробуй цей за можливості - тобі сподобається!

      Видалити
  2. Отличный пост! Спасибо, тебе, дорогая!

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  3. така класна в тебе риболовецька сітка) тривалий час дуже любила всілякі скраби і пілінги, а тепер, здається, шкіра втомилась від цього. мабуть, придивлюсь до цього, колись мала досить пристойну маску цієї фірми.

    http://tarels.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, мені вона теж подобається) В мене якось навпаки - коли відчуваю, що шкіра вже втомлена користуюся скрабами і тоді якесь полегшення є) Маска для обличчя в мене теж є, скоро напишу про неї)

      Видалити