Tsukerka Face Mask

22:53

Привіт, красуні! За останні кілька місяців в мене назбиралося досить багато масочок для лиця: і очищуючі, і вирівнюючі тон, і розслабляючі. Словом, яких тільки душа забажає. Тому буду поступово вам про них розповідати, а відкриє цей марафон маска для проблемної шкіри марки зі смачною назвою - Tsukerka!

Протизапальна маска для обличчя з блакитною глиною сприяє лікуванню акне, загоює невеликі ранки, очищає шкіру від забруднень, тонізує, оздоровлює колір обличчя. Маска має омолоджуючий ефект, освітлює веснянки і іншу пігментацію.


Чорний пакуночок на zip-блискавці має наліпки з обох сторін. Спереду - з назвою компанії і призначенням вмісту, ззаду - зі складом та основною інформацією про засіб. В подарунок мені також поклали наліпку на телефон, яка ідеально вписалася в кружечок на чохлі і тепер щодня радує мене.


З самого початку, щоб відкрити пакет, потрібно було відірвати смужку над застібкою, що дає гарантію, що засобом до вас ніхто не користувався. З внутрішньої сторони є шар плівки і фольги, який запобігає потраплянню вологи і сонячного проміння всередину. Об'єм 150 г.


Перше, що одразу кидається в очі, а точніше, в ніс - надзвичайно приємний аромат маски. Вона пахне як ванільний цукор. Але аромат легкий і зовсім не дратує. В складі маски голуба глина, екстракт ромашки і вітамінний комплекс AEF, які покликані привести проблемну шкіру в порядок.


Як і будь-які інші глиняні маски, її треба розводити з водою чи молоком в пропорції 1:1, обов'язково в неметалевій посудині, щоб не виникало реакції, внаслідок якої глина втрачає свої властивості. Я для цього використовую скляну мисочку і синтетичну кисть для нанесення тональної основи.


Розводиться маска без труднощів і так само легко наноситься. Як і вказано в інструкції тримаю маску 10 хв, тоді змиваю. За цей час вона встигає стягнути шкіру, але я бризкаю поверх водою і ще трохи тримаю. Після змивання шкіра ніжна і має більш однорідний тон. Звичайно після одного разу ви не побачите супер вау ефекту, але при регулярному використанні 2-3 рази на тиждень висипання підсушуються і повністю проходять, плямки теж швидше зникають і шкіра в цілому скоріше регенерується, а великого об'єму вистачить для того, аби пройти дуже хороший курс очищення і відновлення шкіри обличчя. Купити маску можна тут.

А ви любите глиняні маски? Якими користуєтеся?

Продукт надано для незалежного
тестування компанією Tsukerka

You Might Also Like

4 коментарі

  1. Маска маскою, я щось не дуже по глині виступаю, моя шкіра її не потребує, а ось наліпка на телефон дуже милий сюрприз від бренду, я гадаю)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені глиняні маски подобаються більше, ніж всі інші, саме те, що треба для моєї жирної шкіри) Так, наліпка класна)

      Видалити
  2. Мені підходять глиняні, доволі часто їх практикую ). Цікавий та інформативний відгук, дуже дякую!

    ВідповістиВидалити